RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Erfgoedhuis Noord-Brabant

  • Jan-Willem van Gils
    Message 1 of 3 , Jun 11, 2002
      =>Op dit moment kan ik nog niet veel meer over de cd-rom actie van de BL
      =>vertellen. Ik heb inmiddels van onze hoofdredacteur gehoord dat de BRG
      =>(Brabantse Regionale Geschiedbeoefening) nu eindelijk vaart maakt met het
      =>project. Op 11 juni a.s. is er een redactievergadering en dan hoop ik meer
      =>te horen.
      =>Stel de vraag daarom rond die datum nogmaals en dan krijg je misschien meer
      =>antwoord.

      He! Da's goed nieuws. Vandaag is het 11 juni. Dus ben ik benieuwd naar de
      uitkomsten van dat gesprek. Maar zou iemand me eens kunnen uitleggen hoe dat
      allemaal precies zit met een stichting als Historic Future die al verscheidene
      cdroms heeft gemaakt, meldt dat ze bezig zijn met de BL en dat er verder niets
      op volgt? Ik snap dat soort ontwikkelingen allemaal niet zo best, hoewel ik wel
      begrijp dat er heel wat haken en ogen aan vast zitten voordat je daarmee aan de
      slag kan (copyright etc.).

      Als ik John goed begrijp wordt de BL dus dat iemand anders dan de stichting die
      uitgave gaat verzorgen?

      Vriendelijke groetjes,

      Jan-Willem van Gils
      jwvgils@...