Re: Vincent van Googh

  • glemmens1940
    Message 1 of 7 , Mar 31, 2002
      Hallo Huub,

      Ik ben het helemaal met jou eens, het gaat het hierom het achterhalen
      der waarheid ! Dat geld niet als principe alleen voor de genealogie ,
      maar ook voor de geschiedenis . Het gaat het hier om de geschiedenis
      van het leven en de werken van Vincent van Gogh .

      Ik meen dat Harry soms te vlug reageert in plaats van eerst rustig
      alles te laten bezinken . Dat lijkt mij trouwens een zeer Nederlands
      fenomeen !

      Al in al jij hebt, volgens mij, gelijk Huub.

      Nog een zalige Paaszondag toegewenst, Gerard Lemmens .

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@y..., Huub van Helvoort