Te koop

  • r.v.d.westen@top-support.nl
    Message 1 of 4 , Mar 5, 2002
      Beste medespeurders,

      Dit bericht is niet zozeer van genealogische waarde. Hoewel..
      Wat is het geval?
      Door puur toeval bezit ik 2 exemplaren van het Repertorium Familienamen van de Provincie Noord-Brabant. Daarin staan alle familienamen die bij de Volkstelling in 1947 in Noord-Brabant voorkwamen. Voor genealogen die zoeken in Noord-Brabant een mooi bezit dat nogal eens verhelderend werkt.
      Om twee exemplaren te houden, dat vind ik onzin. Dus biedt ik één exemplaar te koop aan voor Euro 22,50. Wie heeft interesse?

      Rob van der Westen
      Utrecht

    • r.v.d.westen@top-support.nl

        Message 3 of 4 , Mar 6, 2002
          Hallo Rob

          Ik begrijp dat je een dubbel exemplaar graag kwijt wilt, maar hoelang ga je nog door met het posten van ditzelfde bericht?

          Henk Bont
[...]

          Yahoo! Groups Sponsor

        • a.a. van deelen
          Message 4 of 4 , Mar 6, 2002
            Hallo Rob,
            Ik ben erg blij dat jij 2 van die mooie boeken hebt, echter sinds het internet, is er een website met de URL www.meertens.nl daarnaast is er trouwens een andere website waar je ook namen kunt opzoeken namelijk www.geonea.myweb.nl ik vrees dat je dit min of meer als antwoord kunt zien is op jouw vele schrijven. Anderen zullen je er niet op attenderen, maar als collegiale internet genealoog doe ik dat wel.
            Met vriendelijke groet, tekent
            Harry van Deelen