AW: Croijmans - Kivits

  • Huub van Helvoort
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2002
      Hallo Jan, (en Hans misschien ook)

      Je schreef:

      > Ik heb bestanden met daarin de voorouders van de Fam Kievits. Emont Janssen
      > Kievits, gehuwd met Elisabeth (Lysbeth) Jan Pellemans komen er in voor.

      Kun je misschien kijken of daar ook Kivitsen bijzitten uit Nederweert?

      Ik hen een Johanna en een Antoine Kivits in Nederweert die daar
      rond 1760 huwen en ook in het molenaarsvak zitten.

      Dit zijn mogelijk kinderen (maar nog niet bewezen) van

      Johannes Henricus Kivits en Joanna Hoefnagels uit Helden.

      Met vriendelijke groet, Huub.
      (Ik hoop dat je zegt ja, dadoekefkes ;-)