Geen toegang (meer) tot eigen bestanden

  • jnuijten
    Message 1 of 2 , Jan 30, 2014

      Kortgeleden ben ik overgestapt van XP naar Windows 7. Of het daar mee te maken heeft, weet ik niet, maar ik kan niet (meer) als beheerder bij alle bestanden komen die ik zelf op de Noord-Brabant site heb gezet (van de 44 bestanden kan kan ik er 15 alleen maar bekijken of opslaan).

      Overigens heb ik dit probleem ook bij andere genealogische Yahoo-groepen, maar in verschillende mate. Zo kan ik bij sommige van de sites een deel van mijn bestanden wél benaderen - soms de meeste, maar meestal slechts enkele.

      Het lijkt er intussen op dat vooral mijn wat oudere bestanden niet te benaderen zijn, en de meer recente bestanden (vaak) wel.

      Kent iemand dit probleem, en wat is eraan te doen?

    • Frans de Wit
      Message 2 of 2 , Jan 30, 2014

        Kom door die nieuwe beveiliging, zogenaamde risico volle sites die Explorer blokeerd, moet je even bij te vertrouwde site’s zetten bij extra.

        Vr.gr. Frans