Lezing 25 januari 2014

  • Jac. Hoornick
    Message 1 of 1 , Jan 22, 2014
      Zoals ik u reeds eerder attent op de lezing van 25 januari heb gemaakt, wil ik u uitnodigen om de lezing over DNA bij te wonen, de spreker is dhr. Robert Philippo. De organisatie is in handen van de Nederlandse Genealogische Vereniging, afd. Zeeland.
      Het is een boeiende, interactieve en praktijkgerichte lezing over de valkuilen en zegeningen van DNA-onderzoek als hulpmiddel bij familieonderzoek. Aan de hand van praktijkvoorbeelden uit enkele genetische reconstructies ( vaderlijn, moederlijn en kwartierlijn) neemt spreker u mee hoe hij met behulp van deze techniek verwantschapsvragen oploste, maar ook hoe hij tegen plezierige en minder plezierige verrassingen aanliep.Laagdrempelige, kennisdelende en ‘niet wetenschappelijk’ lezing voor iedereen die hier meer over wil weten. Neem gerust uw eigen stamboomprobleem mee en laat u verrassen wat dit hulpmiddel voor u mogelijk zou kunnen betekenen. Om toch enigszins in de sfeer van Napoleon te blijven heeft spreker zeker ook hierover iets te vertellen.

      De tijd is 14.00 uur
      Toegang is gratis en voor iedereen bereikbaar.
      Plaats is ‘de Vroone’, C.D. Vereekestraat 74 te Kapelle.

      Wij hopen u te mogen begroeten.

      Met vriendelijke groet.
      Sjaak Hoornick
      PR-functionaris NGV, afd. Zeeland