+ Familieberichten 100+ en Haarlems Dagblad

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Jan 10, 2014
      Beste lijstgenoten,

      Vanochtend heb ik de familieberichten van december 2013 uit het Haarlems Dagblad aangevuld op de website. ook de 100+ personen zijn weer aangevuld.

      --
      Vriendelijke groet,
      Rob Hubert, Haarlem

      - Zoekt naar: Aberson, van Brederode, Faure, Heijboer, Hubert, Ripperda, Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick
      - Buiten mijn eigen genealogieën ook genealogieën uit het Nederland's Adelsboek en Nederland's Patriciaat op mijn website
      - Kranten- en familieberichten 100+ en ruim 13.600 familieberichten met scan
      - Mijn genealogiewebsite genealogie: http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl