Oostfront ww2

  • Jan Schnitker
    Message 1 of 2 , Oct 14, 2013
      Weet iemand hoe ik informatie kan krijgen over een Nederlandse soldaat die aan het Oostfront heeft gevochten tijdens WW2?

      --

      Met vriendelijke groetjes
      Jan Schnitker
      Message 2 of 2 , Oct 14, 2013
        Hoi Jan

        Via het International Tracing Services kan je informatie opvragen over militairen WOII, ook die aan het oostfront.

        groetjes
        Marianne