100+ krantenvermeldingen

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Oct 9, 2013
      Beste lijstgenoten,

      Met dank aan online-familieberichten heb ik weer een start kunnen maken met de 100+ pagina. Van heel veel personen van 100+ heb ik geen familiebericht, maar heb ik met de gegevens van online-familieberichten toch de gegevens zoveel mogelijk kunnen overnemen en deze staan weer online. Natuurlijk zijn aanvullingen en/of familieberichten over 100+ mensen altijd van harte welkom. Dit geldt natuurlijk ook voor nog levende 100+ mensen die in de kranten staan.

      Ik hoop dat ik u met deze gegevens misschien weer wat verder kan helpen.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert, Haarlem

      Zoekt naar: Aberson, van Brederode, Faure, Heijboer, Hubert, Ripperda
      Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick

      Familieberichten en DTB-BS