Wat vinden jullie van het BHIC?

  • bhicarchief
    Message 1 of 1 , Oct 7, 2013

      Beste groepsleden,

      Omdat ik weet dat bij deze genealogische groep veel leden zijn aangesloten, die regelmatig onderzoek doen op de website en in de archieven van het BHIC, dit bericht aan de groep.

      "De (digitale) klant centraal", dat blijft het motto van het BHIC. Dat wil zeggen dat we onze dienstverlening zo goed mogelijk willen afstemmen op jullie wensen. En daarom willen we natuurlijk graag weten hoe jullie over onze dienstverlening denken. De landelijke, tweejaarlijkse Kwaliteitsmonitor Dienstverlening Archieven is een goed instrument om daar achter te komen.

      Het beantwoorden van de vragen kost maar een minuut of tien, en je doet er ons als BHIC een groot plezier mee. Wij hopen dan ook dat jullie die moeite willen nemen. Alvast bedankt!

      Link naar de vragenlijst:

      http://panel.noties.nl/go/archieven

      Of ga naar onze homepage www.bhic.nl en klik op het witte kader aan de rechterkant.

      Dank voor jullie hulp!