Site update

  • Richard van Schaik
    Message 1 of 1 , Sep 8, 2013
      Hoi,

      Ben bezig mijn site van nieuwe updates te voorzien en gelijk een beetje
      aan het herstructureren dus kan het komende tijd mogelijk zijn dat er
      veel "404" berichten komen bij zoeken via de verschillende zoekmachines,
      excuus daarvoor. Dat is helaas niet te verhelpen en verdwijnt vanzelf
      weer na verloop van tijd. Via onderstaande link is echter echt nog alles
      aanwezig (als ik geen fouten heb gemaakt en doe ik mijn best op die niet
      te maken). Geheel kost zeker nog een weekend werk om het weer goed te
      krijgen daar ik wat achter liep. Er zijn takken tot een groter geheel
      samengevoegd en ook veel gegevens bijgewerkt met vanalles wat er via
      Genver.nl en dan Familysearch.org als orgineel is te vinden. Nog niet
      alles is getranscribeerd dus dat gaat nog volgen als latere aanvulling.
      De essentie van de orginelen is wel zo goed als mogelijk aangevuld.
      Momenteel zijn de aanvullingen beperkt tot de takken met de achternaam
      Van Schaik in alle varianten maar ook bij mijn kwartierstaat komt nog
      weer aanvulling gelukkig.

      Groeten,
      Richard

      --