Militairen in Onsenoort en Nieuwkuijk

  • Ann Croymans
    Message 1 of 1 , Aug 7 8:01 AM
      Beste lijstgenoten,

      Mijn voorvader Gemondus Godefridus was afkomstig van Onsenoort. Hij huwde
      in 1605 met Maria Hubertus in Drunen.
      Het echtpaar krijgt kinderen van 1605 tot 1610 in Drunen en Nieuwkuijk. In
      1605 wordt bij de doop echter vermeld dat de vader militair is (in
      Onsenoort Nieuwkuijk).

      Wie weet waar ik kan achterhalen tot welk regiment hij behoorde ? Of waar
      ik kan achterhalen welke troepen er die periode gelegerd waren ?

      Alle reacties zijn welkom.

      Vriendelijke groeten,
      Ann Croymans
      Antwerpen