Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Paul van Beek

  • George Danen
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2013
      Ik w eet nog heel goet dat bij de undergronste was er een persoon bij de
      naam ogf te wel een bijnaam poppierke en ook popepelier ik heb zelf nog
      met hem naar duitsland geweest voor spion werk uitvinden waar het de
      duitse leger in 1944 rond spannemounde door gegeven aan de engelse
      geheime dienst Als je mij een photo over stuured dan is de lumosity
      compleet