Adriaen Daniels en Handersken te Helmond 1673

  • kwartier99
    Message 1 of 1 , Jul 3, 2013
      Op 2 februari 1673 vindt te Helmond de scheiding en deling plaats van wijlen Handersken en Adriaen Daniels tussen de kinderen van Gerrit van Hommert, de kinderen van Jan Janssen Sanders zijnde Hendrik, Dielis, Marcellis, Matthijs en de kinderen van wijlen Jenneke en Abel Janssen genoemd in ORA Helmond inv. nr. 3848 fol. 66v.
      Omdat Jan Sanders en zijn vrouw Catalijn of Catharina Leunis Abels in mijn kwartierstaat voorkomen wilde ik graag weten wie Adriaen Daniels en Handersken zijn.
      Wie zijn Gerrit Hommert en Abel Janssen.

      Margriet Blok-Charbo