Re: [Noord-Brabant_Genealogy] MIJN HUIDIGE MAILADRES VERANDERT !

  • Marina
    Message 1 of 2 , Jun 27, 2013
      Hallo,

      Ik ben er niet blij mee dat u mijn e-mailadres nu aan alle geadresseerden openbaar heeft gemaakt. Ik had liever gezien dat u alle geadresseerden in de BCC-regel had geplaatst i.p.v. in de adresregel ("aan"). Dan was mijn e-mailadres (en dat van alle anderen) verborgen gebleven.

      M.vr.gr.
      M. Kentie

      Verstuurd vanaf mijn iPad

      Op 26 jun. 2013 om 14:32 heeft Frans van Son <fvanson@...> het volgende geschreven: