MIJN HUIDIGE MAILADRES VERANDERT !

  • Frans van Son
    Message 1 of 2 , Jun 26, 2013
      Geachte geadresseerde,

      Uw e-mailadres komt voor in mijn adresboek. De volgende mededeling
      kan voor u en mij van belang zijn.

      Op 10 juli a.s. vervalt mijn huidige emailadres
      _*fvanson@casema.n*__*l*_

      Vanaf heden kunt u mij enkel bereiken via mijn ander emailadres:
      _genealogie.van.son@..._

      In de loop van juli zal ik u mijn definitieve nieuwe emailadres
      toesturen.

      Ik vraag u vriendelijk eventueel mailverkeer tijdelijk naar mijn
      mailadres *genealogie.van.son@...* te sturen.

      *Sorry voor de overlast.**
      **
      **vr.gr.**
      **frans van son*

    • Marina
      Message 2 of 2 , Jun 27, 2013
        Hallo,

        Ik ben er niet blij mee dat u mijn e-mailadres nu aan alle geadresseerden openbaar heeft gemaakt. Ik had liever gezien dat u alle geadresseerden in de BCC-regel had geplaatst i.p.v. in de adresregel ("aan"). Dan was mijn e-mailadres (en dat van alle anderen) verborgen gebleven.

        M.vr.gr.
        M. Kentie

        Verstuurd vanaf mijn iPad

        Op 26 jun. 2013 om 14:32 heeft Frans van Son <fvanson@...> het volgende geschreven: