Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Info over Van Son Catharina en haar ouders

  • Wilbert Steenbakkers
    Message 1 of 12 , Jun 17 10:04 AM
      Koenraad,

      Schepenhuwelijk Sint Oedenrode 25-4-1779 (Ondertrouw 10-4): http://beeldbank.bhic.nl/index2.php?Itemid=7&option=com_genealogie&task=register_bron&archiefnummer=1449&inventarisnummer=19&cp=192&pp=191

      Lambert Aert Jan Aerts, geboren Sint Oedenrode en wonende te Liempde
      en
      Catharina van Son, geboren te Best en wonende te Sint Oedenrode.

      Catharina is een dochter van een Joannes van Son, mogelijk is dan:
      Kind Catharina van Son
      Geslacht v
      Vader Joannes Joannes van Son
      Moeder Margarita Leonardus van den Nieuwenhuijse
      Getuige 1 Joannes Leonardus van den Nieuwenhuijse
      Getuige 2 Joanna Maria van Son
      Soort registratie doopakte
      Religie RK
      Plaats Best
      Plaats doop Best
      Datum doop 31-03-1751
      Periode 1750-1810
      Deel Rooms-Katholiek doopboek 1750-1810
      Pagina 3v
      Toegangsnr. 8014
      Inv.nr. 2

      Wilbert Steenbakkers
      www.stamboom-Liempde-Boxtel.nl

      Message 2 of 12 , Jun 17 4:20 PM
        Bedankt Anja en Wilbert , dit help mij enorm vooruit.
        Groetjes

        Koenraad

        Verstuurd via Gmail

        Op 18 Jun 2013 om 00:04 heeft "Wilbert Steenbakkers" <willemis@...> het volgende geschreven: