RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Info over Van Son Catharina en haar ouders

  • aagje_jacoba
    Message 1 of 12 , Jun 17, 2013
      Bruidegom Lambertus van de Rijt
      Geboorteplaats Schijndel
      Geboortedatum 15-08-1813
      Vader bruidegom N.N.
      Moeder bruidegom Catharina van de Rijt
      Bruid Catharina Aarts
      Geboorteplaats Sint-Oedenrode
      Geboortedatum 26-02-1802
      Vader bruid Lambert Aarts
      Moeder bruid Johanna Koolen
      Soort registratie huwelijksakte
      Aktenummer 19
      Plaats Sint-Oedenrode
      Datum huwelijk 16-06-1837
      Periode 1837
      Deel Huwelijksregister Sint-Oedenrode 1837
      Toegangsnr. 50
      Inv.nr. 5544

      ________________________________

      Message 2 of 12 , Jun 17, 2013
        Koenraad,

        Schepenhuwelijk Sint Oedenrode 25-4-1779 (Ondertrouw 10-4): http://beeldbank.bhic.nl/index2.php?Itemid=7&option=com_genealogie&task=register_bron&archiefnummer=1449&inventarisnummer=19&cp=192&pp=191

        Lambert Aert Jan Aerts, geboren Sint Oedenrode en wonende te Liempde
        en
        Catharina van Son, geboren te Best en wonende te Sint Oedenrode.

        Catharina is een dochter van een Joannes van Son, mogelijk is dan:
        Kind Catharina van Son
        Geslacht v
        Vader Joannes Joannes van Son
        Moeder Margarita Leonardus van den Nieuwenhuijse
        Getuige 1 Joannes Leonardus van den Nieuwenhuijse
        Getuige 2 Joanna Maria van Son
        Soort registratie doopakte
        Religie RK
        Plaats Best
        Plaats doop Best
        Datum doop 31-03-1751
        Periode 1750-1810
        Deel Rooms-Katholiek doopboek 1750-1810
        Pagina 3v
        Toegangsnr. 8014
        Inv.nr. 2

        Wilbert Steenbakkers
        www.stamboom-Liempde-Boxtel.nl

        Message 3 of 12 , Jun 17, 2013
          Bedankt Anja en Wilbert , dit help mij enorm vooruit.
          Groetjes

          Koenraad

          Verstuurd via Gmail

          Op 18 Jun 2013 om 00:04 heeft "Wilbert Steenbakkers" <willemis@...> het volgende geschreven: