RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Info over Van Son Catharina en haar ouders

  • aagje_jacoba
    Message 1 of 12 , Jun 17 6:30 AM
      Overledene Lambert Aarts
      Relatie overledene Joanna Koolen
      Vader overledene Aart Aarts
      Moeder overledene Elisabeth van de Mosselaar
      Soort registratie overlijdensakte
      Aktenummer 34
      Plaats Sint-Oedenrode
      Datum overlijden 14-05-1817
      Periode 1817
      Deel Overlijdensregister 1817
      Toegangsnr. 50
      Inv.nr. 5593

      ________________________________

      Message 2 of 12 , Jun 17 6:32 AM
        overlijden tweede vrouw van Lambertus

        Overledene Johanna Koolen
        Relatie overledene Lambert Aarts
        Vader overledene Johannes Koolen
        Moeder overledene Elisabeth van Rooij
        Soort registratie overlijdensakte
        Aktenummer 61
        Plaats Sint-Oedenrode
        Datum overlijden 19-06-1848
        Periode 1848
        Deel Overlijdensregister 1848
        Toegangsnr. 50
        Inv.nr. 5596

        ________________________________

        Message 3 of 12 , Jun 17 6:34 AM
          Bruidegom Lambertus van de Rijt
          Geboorteplaats Schijndel
          Geboortedatum 15-08-1813
          Vader bruidegom N.N.
          Moeder bruidegom Catharina van de Rijt
          Bruid Catharina Aarts
          Geboorteplaats Sint-Oedenrode
          Geboortedatum 26-02-1802
          Vader bruid Lambert Aarts
          Moeder bruid Johanna Koolen
          Soort registratie huwelijksakte
          Aktenummer 19
          Plaats Sint-Oedenrode
          Datum huwelijk 16-06-1837
          Periode 1837
          Deel Huwelijksregister Sint-Oedenrode 1837
          Toegangsnr. 50
          Inv.nr. 5544

          ________________________________

          Message 4 of 12 , Jun 17 10:04 AM
            Koenraad,

            Schepenhuwelijk Sint Oedenrode 25-4-1779 (Ondertrouw 10-4): http://beeldbank.bhic.nl/index2.php?Itemid=7&option=com_genealogie&task=register_bron&archiefnummer=1449&inventarisnummer=19&cp=192&pp=191

            Lambert Aert Jan Aerts, geboren Sint Oedenrode en wonende te Liempde
            en
            Catharina van Son, geboren te Best en wonende te Sint Oedenrode.

            Catharina is een dochter van een Joannes van Son, mogelijk is dan:
            Kind Catharina van Son
            Geslacht v
            Vader Joannes Joannes van Son
            Moeder Margarita Leonardus van den Nieuwenhuijse
            Getuige 1 Joannes Leonardus van den Nieuwenhuijse
            Getuige 2 Joanna Maria van Son
            Soort registratie doopakte
            Religie RK
            Plaats Best
            Plaats doop Best
            Datum doop 31-03-1751
            Periode 1750-1810
            Deel Rooms-Katholiek doopboek 1750-1810
            Pagina 3v
            Toegangsnr. 8014
            Inv.nr. 2

            Wilbert Steenbakkers
            www.stamboom-Liempde-Boxtel.nl

            Message 5 of 12 , Jun 17 4:20 PM
              Bedankt Anja en Wilbert , dit help mij enorm vooruit.
              Groetjes

              Koenraad

              Verstuurd via Gmail

              Op 18 Jun 2013 om 00:04 heeft "Wilbert Steenbakkers" <willemis@...> het volgende geschreven: