Re: De Brabantse Leeuw

  • Jos
    Message 1 of 6 , May 26 1:26 AM
      Caspar,

      bedankt voor de info MAAR het bewuste artikel zijn 3 links naar website Brabant-Collectie van universiteit Tilburg. Om de artikels te raadplegen heb je een VPN verbinding nodig en dit kan alleen via Tilburg Unisersity-username en paswoord.

      mvg, Jos

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "caspar_bielok" <cbielok@...> wrote:

      > alsjeblieft: http://www.thuisinbrabant.nl/zoeken?q=broechoven

    • Nora van den Broek
      Message 2 of 6 , May 27 1:00 AM
        Beste Jos,
        Heb je artikel inmiddels al? Anders wil ik het wel voor je scannen. Heb BL
        hier liggen.
        mvg N vd Broek