De Brabantse Leeuw

  • Jos
    Message 1 of 6 , May 25, 2013
      Ik ben op zoek naar het artikel "Het geslacht Broechoven en het huis Broechoven" uit De Brabantse Leeuw (Jrg 57 in 2008, blz 108-117, 182-192, 193-199 geschreven door Wim Cop.

      Kan iemand dit artikel inscannen en aan mij doormailen:
      jos.robben@...

      Alvast bedankt,
      Jos Robben
    • caspar_bielok
      Message 2 of 6 , May 25, 2013
        alsjeblieft: http://www.thuisinbrabant.nl/zoeken?q=broechoven

        Op deze site is de gehele Brabantse Leeuw te vinden

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Jos" <jos.robben@...> wrote:

> [...]
        >
        > Kan iemand dit artikel inscannen en aan mij doormailen:

      • Frans van Son
        Message 3 of 6 , May 25, 2013
          Op 25-5-2013 13:49, Jos schreef:

          > Ik ben op zoek naar het artikel "Het geslacht Broechoven en het huis
          > Broechoven" uit De Brabantse Leeuw (Jrg 57 in 2008, blz 108-117,
          > 182-192, 193-199 geschreven door Wim Cop.
          >
          > Kan iemand dit artikel inscannen en aan mij doormailen:
          > jos.robben@... <mailto:jos.robben%40gmail.com>
          >
          > Alvast bedankt,
          > Jos Robben
          >

          > Geen virus gevonden in dit bericht.
          > Gecontroleerd door AVG - www.avg.com <http://www.avg.com>
          > Versie: 2013.0.3343 / Virusdatabase: 3184/6356 - datum van uitgifte:
          > 05/25/13

          Als jij dat artikel hebt ontvangen; mail het dan asjeblief ook even naar
          mij. Ben zeer geinteresseerd.
          vr.gr.
          frans van son
          fvanson@...

        • Brandes
          Message 4 of 6 , May 25, 2013
            Beste Jos,

            Ik heb het jaargang 1957 naar je gestuurd, file is 9.64 mb.

            Hopelijk accepteert je mailserver het, anders stuur ik je de desgewenste pagina’s.

            Groeten Marvin

> [...]
            > 05/25/13

            Als jij dat artikel hebt ontvangen; mail het dan asjeblief ook even naar
            mailto:fvanson%40casema.nl

          • Jos
            Message 5 of 6 , May 26, 2013
              Caspar,

              bedankt voor de info MAAR het bewuste artikel zijn 3 links naar website Brabant-Collectie van universiteit Tilburg. Om de artikels te raadplegen heb je een VPN verbinding nodig en dit kan alleen via Tilburg Unisersity-username en paswoord.

              mvg, Jos

              --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "caspar_bielok" <cbielok@...> wrote:

              > alsjeblieft: http://www.thuisinbrabant.nl/zoeken?q=broechoven

            • Nora van den Broek
              Message 6 of 6 , May 27, 2013
                Beste Jos,
                Heb je artikel inmiddels al? Anders wil ik het wel voor je scannen. Heb BL
                hier liggen.
                mvg N vd Broek