Adriana Antonetta Donkers

  • Tom Nuijten
    Message 1 of 3 , May 23 10:29 AM
      Hallo speurders,

      Ik ben op zoek naar verdere gegevens van Adriana Antonetta Donkers. Het volgende is mij bekend:
      Adriana Antonetta Donkers is geboren op 2 augustus 1884 om 09:00 uur te 's Heerenhoek als dochter van Bartholomeus Donkers (oorspronkelijk afkomstig uit Princenhage) en Adriana de Vos.

      In het bevolkingsregister van Oud en Nieuw Gastel wordt vermeld dat ze vanuit 's Heerenhoek een paar maanden komt inwonen bij haar broer Cornelis Bernardus Donkers vanaf 22-2-1932 en vandaaruit vertrekt ze op 16-6-1932 naar Princenhage.

      Omdat er geen bevolkingsregisters van Princenhage zijn gepubliceerd op familysearch loopt voor mij het spoor dood.

      Is er iemand van jullie die verdere info heeft?

      Met vriendelijke groet,

      Tom Nuijten

    • cvdberghtnz
      Message 2 of 3 , May 23 10:39 AM
        Adriana Antonetta Donkers is overleden Breda op 14-10-1960, akte 910
        zie:
        http://www.stadsarchief.breda.nl/index.php?Itemid=7&option=com_genealogie_zoeken&sub=bron&id=355617&gemeente_key=®istertype_key=&jaar=&entiteit=akte&aktegegevens=Adriana%20Antonetta%20Donkers,%2017-10-1960,%20aktenummer%20910&tmpl=component

        Cor van den Bergh

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Tom Nuijten" <tnuyten@...> wrote:

> [...]
        >
        > Is er iemand van jullie die verdere info heeft?

      • Tom Nuijten
        Message 3 of 3 , May 23 2:28 PM
          Beste Cor,

          Hartelijk dank voor je reactie. Aan de hand van deze akte heb ik de overlijdensakte van haar echtgenoot gevonden en de kerkelijke trouwdatum.

          Met vriendelijke groet,

          Tom Nuijten

          http://www.stadsarchief.breda.nl/index.php?Itemid=7&option=com_genealogie_zoeken&sub=bron&id=355617&gemeente_key=%c2%aeistertype_key=&jaar=&entiteit=akte&aktegegevens=Adriana%20Antonetta%20Donkers,%2017-10-1960,%20aktenummer%20910&tmpl=component