New file uploaded to Noord-Brabant_Genealogy

  • Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
    Message 1 of 76 , May 21, 2013
      Hello,

      This email message is a notification to let you know that
      a file has been uploaded to the Files area of the Noord-Brabant_Genealogy
      group.

      File : /Antonissen2 (Y).doc
      Uploaded by : jnuijten <jgnuijten@...>
      Description : Deelgenealogie Antonissen (II) (update 21.5.2013)

      You can access this file at the URL:

      To learn more about file sharing for your group, please visit:
      http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/groups/original/members/web/index.html
      Regards,

      jnuijten <jgnuijten@...>
    • Henk Telenet
      Message 76 of 76 , Jun 17, 2013
        Ik ben op zoek naar de herkomst van Maria Colen hieronder
        alles wat me een hint of richting kan geven is welkom
        alvast dank

        Godefridus Nicolaus Leijtens is gedoopt op maandag 9 november 1682 in Hooge Mierde, zoon van Nicolaus Aert Leijtens en Petronilla Goijers Verbruggen.
        Godefridus is overleden in 1746 in -?-, 63 of 64 jaar oud.
        Getuige bij:
        25-01-1736 doop Petronilla Joannes Leijtens (1736-1815) [oom vaderszijde]

        Godefridus trouwde, 30 jaar oud, op maandag 6 november 1713 in Hooge en Lage Mierde met Maria Cornelis (Mari of Anna) Colen, nadat zij op zaterdag 14 oktober 1713 in Hooge en Lage Mierde in ondertrouw zijn gegaan.
        Getuige bij:
        19-03-1741 doop Godefrida Joannes Leijtens (1741-1793) [aangetrouwde tante vaderszijde]

        Kinderen van Godefridus en Mari of Anna:
        1 Petronilla Godefridus Leijtens, gedoopt op donderdag 4 oktober 1714 in Hooge Mierde
        Getuige Wilhelmus Leijtens en Maria Jan van den Bergh
        Petronilla is begraven op dinsdag 4 november 1788 in Hooge Mierde.
        Petronilla trouwde, 28 jaar oud, op zondag 24 februari 1743 in Hooge en Lage Mierde met Joannes Baptista Schoormans.

        2 Catarina Godefridus Leijtens, gedoopt op woensdag 20 januari 1717 in Hooge Mierde.
        Getuige Antonius van Heijst en Catarina Govaert Verbruggen
        Catarina is overleden op woensdag 4 september 1748 in Hooge Mierde, 31 jaar oud.
        Catarina trouwde, 24 jaar oud, op zondag 5 november 1741 in Hooge en Lage Mierde met Thomas Wouters Luijten.

        3 Wilhelma Godefridus Leijtens, gedoopt op vrijdag 15 september 1719 in Hooge Mierde.
        Getuige Walterus Lemmens en Elisabet Nicolaus Leijtens