Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Jan van Vessem Lage Mierde

  • Henk Telenet
    Message 1 of 6 , May 13, 2013
      Dag Gerard
      met dank voor de tip
      ik heb jouw informatie ook gevonden op de website van H.v.d.Brink
      heb hem ook al rechtsreeks een bericht gestuurd
      grts

      Message 2 of 6 , May 13, 2013
        Dag Henk,

        Henk van den Brink heeft me ook ge-emailed en gezegd dat ik het volgende e-mail adres wel openbaar kan maken :

        info@...

        groeten en succes,

        Gerard Lemmens

        ________________________________

        Message 3 of 6 , May 18, 2013
          Hallo Henk,

          Mijn bet-bet-bet-overgrootvader Petrus Huijbregts (1797-1858) is 24-09-1822 te Goirle getrouwd met Anna Maria de Bont (1791-1864), dochter van Laurens de Bont (1755-1822) en Cornelia van Vessem (1757-1826).
          Anna Maria was één van hun 11 kinderen.

          Andere kinderen:
          - Joanna Maria (1782-1788)
          - Petrus (1784-1812), getr. met Catharina van Dooren
          - Maria Catharina (1787-1788)
          - Gerarda (1788-1788)
          - Joannes Baptista (1789-1790)
          - Joannes Baptista (1793-1794)
          - Joannes Baptista (1794-?)
          - Cornelius (1795-1842), getr. met Cornelia Hesselmans
          - Joannis Baptista (1798-?)
          - Joannes Baptista (1799-?)
          Alle kinderen zijn geboren/gedoopt in Goirle.

          Laurens de Bont was een zoon van Joannes de Bont en Geertruij Jan Coolen.

          Heel veel van onze informatie komt uit het Regionaal Historisch Archief in Tilburg zelf, maar je kunt ook veel vinden op hun website en op die van het BHIC (Brabants Historisch Informatie Centrum).

          Sukses met de zoektocht!
          groetjes,
          Wilma van Antwerpen