Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Simpel vraagje

  • Wilbert Steenbakkers
    Message 1 of 5 , May 11, 2013
      Hoi,

      als je ze echt gratis wilt zien, dan kun je het beste zoeken via: http://www.genver.nl/indexnb.htm

      Wilbert

      From: Mis Poes
      Sent: Saturday, May 11, 2013 12:22 AM
      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Simpel vraagje

      Hoi Tom

      Bij deze: http://www.bhic.nl/

      Dit is misschien ook handig? http://genealogie.bestelinks.nl/ (moet nog bijgewerkt worden, maar dat gebeurt deze maand!)

      groetjes
      Marianne

      ________________________________
      Van: Tom Nuijten <mailto:tnuyten%40zeelandnet.nl>
      Aan: Noord Brabant genealogie <mailto:Noord-Brabant_Genealogy%40yahoogroups.com>
      Verzonden: vrijdag 10 mei 22:36 2013
      Onderwerp: [Noord-Brabant_Genealogy] Simpel vraagje

      Goedenavond,

      Wie van jullie kan en wil me de link geven van het BHIC zodat ik de akta van de burgerlijke stand kan inzien?

      Met vriendelijke groet,

      Tom Nuijten

    • Tom Nuijten
      Message 2 of 5 , May 11, 2013
        Marianne en Wilfred,

        Dank voor de link en het advies. Het gaat in deze om 1 persoon die, volgens de overlijdensakte van zijn vader, in Oud- en Nieuw Gastel woonde in 1924. Wat er van hem geworden is en of hij kinderen heeft gekregen is de reden voor nader onderzoek.
        Misschien dat iemand iets meer weet over deze persoon. Het gaat over Cornelis Bernardus Donkers, geboren 20-8-1879 te 's Heerenhoek (Zeeland) als zoon van Bartholomeus Donkers en Adriana de Vos. Hij is blijkbaar gehuwd met Adriana Maria Haverkamp. Alle informatie is welkom.

        Met vriendelijke groet,

        Tom Nuijten

        Wie van jullie kan en wil me de link geven van het BHIC zodat ik de akta van de burgerlijke stand kan inzien?

        Met vriendelijke groet,

        Tom Nuijten

      • Jac van Nijnatten
        Message 3 of 5 , May 11, 2013
          Hallo Tom,

          Deze gegevens kun je vinden op de site van http://www.regionaalarchiefwestbrabant.nl/
          Hij trouwt te Fijnaart en krijgt in Oud Gastel 9 kinderen.
          Hij is in 1944 overleden.

          Vr. gr.
          Jac van Nijnatten

          Wie van jullie kan en wil me de link geven van het BHIC zodat ik de akta van de burgerlijke stand kan inzien?

          Met vriendelijke groet,

          Tom Nuijten

          -----
          Geen virus gevonden in dit bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 2013.0.3336 / Virusdatabase: 3162/6316 - datum van uitgifte: 05/11/13

          -----