Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Van Rooy Maria Catharina

  • Cuypers Koenraad
    Message 1 of 12 , May 6, 2013
      Dag Anja,

      Je hebt me ontzettend geholpen , in haar overlijdensakte staat als naam van de moeder "Arnoldina" , van de voornaam "Ardina" had ik nog nooit gehoord, vandaar het vruchteloos zoeken.
      Nogmaals ontzettend bedankt.

      Groetjes

      Koen

      Op 6 mei 2013, om 13:50 heeft <anja4711@...> het volgende geschreven:

    • Cuypers Koenraad
      Message 2 of 12 , May 6, 2013
        Dag Anja,

        Had nog een vraagje :

        Je hebt me verschillende links doorgestuurd die beginnen met https;//owa.kpnmail.nl/....
        Als ik deze aanklik dan krijg ik : server niet gevonden. Ik woon in Thailand , misschien is dit enkel in Nederland mogelijk. Stond daar nog extra info? De links met wiewaswie gaan wel,
        en via Genver heb ik de aktes kunnen vinden.
        Heb echter nog een vraagje , in de overlijdensakte van Ardine Aarts (Veghel 28/1/1839) staat als geboortedorp zoiets als Leempte ? enig idee welk dorp of gehucht het is?
        De geboortedatum van haar is 28/6/1779.

      • Tom Nuijten
        Message 3 of 12 , May 6, 2013
          Coenraad,

          Mogelijk dat het met deze link wel lukt: https://owa.kpnmail.nl/....
          Er staat in de link in jouw mail in ieder geval een punt/komma in plaats van
          een dubbele punt.

          Met vriendelijke groet,

          Tom Nuijten

> [...]
          > Heb echter nog een vraagje , in de overlijdensakte van Ardine Aarts
          > (Veghel 28/1/1839) staat als geboortedorp zoiets als Leempte ? enig idee

        • Cuypers Koenraad
          Message 4 of 12 , May 6, 2013
            Dag Tom ,

            Bedankt voor je reactie.
            Ook met dubbel punt geraak ik niet door.
            Als ik dan enkel 'https://owa.knpmail.nl' invul dan kom ik op de server van waar ik mijn emailadres moet ingeven
            Dit emailadres kan enkel van volgende providers zijn: 'planet.nl' , 'knpplanet.nl',' knpmail.nl' of 'hetnet.nl'.
            Vermits ik bij geen van deze providers ben , kom ik gewoon niet binnen.
            Toch hartelijk bedankt.

            groetjes

            Koen

            Op 6 mei 2013, om 19:15 heeft Tom Nuijten <tnuyten@...> het volgende geschreven:

          • aagje_jacoba
            Message 5 of 12 , May 6, 2013
              Hallo Koen

              de link https://owa.kpnmail.nl/.... is niet van toepassing.
              Is een link van wiewaswie voor eigen gebruik bij wiewaswie.

              ________________________________

> [...]
              > Heb echter nog een vraagje , in de overlijdensakte van Ardine Aarts
              > (Veghel 28/1/1839) staat als geboortedorp zoiets als Leempte ? enig idee

            • aagje_jacoba
              Message 6 of 12 , May 6, 2013
                kan je de link van haar overlijden naar me sturen coperen en plakken.
                Dan kan ik er naar kijken

> [...]

                > Heb echter nog een vraagje , in de overlijdensakte van Ardine Aarts
                > (Veghel 28/1/1839) staat als geboortedorp zoiets als Leempte ? enig idee

              • aagje_jacoba
                Message 7 of 12 , May 6, 2013
                  de moeder is geboren in Liempde

                  hier een link naar toe van genver