RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Van Rooy Maria Catharina

  • aagje_jacoba
    Message 1 of 12 , May 5 11:34 PM
      hier kan je haar doop misschien vinden is een heel zoekwerk doe er je voordeel mee.

      http://www.genver.nl/nb/dtb0846.htm

      ________________________________

      Message 2 of 12 , May 5 11:41 PM
        hier overlijden van haar moeder.
        https://www.wiewaswie.nl/personen-zoeken/zoeken/document/a2apersonid/186447636/srcid/19402083/oid/28

        Overledene:
        Ardina Aarts <https://owa.kpnmail.nl/personen-zoeken/zoeken/q/Ardina+++Aarts>

        Vader:
        Lambertus Aarts <https://owa.kpnmail.nl/personen-zoeken/zoeken/q/Lambertus+++Aarts>

        Moeder:
        Catharina van Son <https://owa.kpnmail.nl/personen-zoeken/zoeken/q/Catharina++van+Son>

        Relatie:
        Jan van Rooij <https://owa.kpnmail.nl/personen-zoeken/zoeken/q/Jan++van+Rooij>

        Gebeurtenis:
        Overlijden
        Datum:
        maandag 28 januari 1839

        Documenttype:
        BS Overlijden <https://owa.kpnmail.nl/stambomen-bouwen/wegwijzer-brongebruik/burgerlijke-stand/overlijdensaktes/>
        Erfgoedinstelling:
        Brabants Historisch Informatie Centrum <https://owa.kpnmail.nl/over-ons/deelnemersoverzicht/deelnemer/28> Brabants Historisch Informatie Centrum<https://owa.kpnmail.nl/OrganizationLogoHandler.axd?size=detail&id=28>
        Plaats instelling:
        's-Hertogenbosch
        Collectiegebied:
        Noord-Brabant
        Archief:
        50
        Registratienummer:
        8289
        Documentnummer:
        9
        Plaats:
        Veghel

        je kan de akte's zelf opzoeken via www.genver.nl is even een zoekwerk,maar is de moeite waard

        ________________________________

        Message 3 of 12 , May 5 11:50 PM
          hier het overlijden van haar vader.

          https://www.wiewaswie.nl/personen-zoeken/zoeken/document/a2apersonid/185755853/srcid/7742458/oid/28

          Overledene:
[...]

          Catharina Kerkhof <https://owa.kpnmail.nl/personen-zoeken/zoeken/q/Catharina+++Kerkhof>

          Relatie:
          Ardiena Aarts <https://owa.kpnmail.nl/personen-zoeken/zoeken/q/Ardiena+++Aarts>

          Gebeurtenis:
          Overlijden
          Datum:
          zondag 27 maart 1814

[...]
          8287
          Documentnummer:
          22
          Plaats:
          Veghel

          Via genver kan je zelf de akte opzoeken.

          Groetjes,

          Anja

          ________________________________

          Message 4 of 12 , May 6 12:08 AM
            Dag Anja,

            Je hebt me ontzettend geholpen , in haar overlijdensakte staat als naam van de moeder "Arnoldina" , van de voornaam "Ardina" had ik nog nooit gehoord, vandaar het vruchteloos zoeken.
            Nogmaals ontzettend bedankt.

            Groetjes

            Koen

            Op 6 mei 2013, om 13:50 heeft <anja4711@...> het volgende geschreven:

          • Cuypers Koenraad
            Message 5 of 12 , May 6 5:03 AM
              Dag Anja,

              Had nog een vraagje :

              Je hebt me verschillende links doorgestuurd die beginnen met https;//owa.kpnmail.nl/....
              Als ik deze aanklik dan krijg ik : server niet gevonden. Ik woon in Thailand , misschien is dit enkel in Nederland mogelijk. Stond daar nog extra info? De links met wiewaswie gaan wel,
              en via Genver heb ik de aktes kunnen vinden.
              Heb echter nog een vraagje , in de overlijdensakte van Ardine Aarts (Veghel 28/1/1839) staat als geboortedorp zoiets als Leempte ? enig idee welk dorp of gehucht het is?
              De geboortedatum van haar is 28/6/1779.

            • Tom Nuijten
              Message 6 of 12 , May 6 5:15 AM
                Coenraad,

                Mogelijk dat het met deze link wel lukt: https://owa.kpnmail.nl/....
                Er staat in de link in jouw mail in ieder geval een punt/komma in plaats van
                een dubbele punt.

                Met vriendelijke groet,

                Tom Nuijten

> [...]
                > Heb echter nog een vraagje , in de overlijdensakte van Ardine Aarts
                > (Veghel 28/1/1839) staat als geboortedorp zoiets als Leempte ? enig idee

              • Cuypers Koenraad
                Message 7 of 12 , May 6 5:31 AM
                  Dag Tom ,

                  Bedankt voor je reactie.
                  Ook met dubbel punt geraak ik niet door.
                  Als ik dan enkel 'https://owa.knpmail.nl' invul dan kom ik op de server van waar ik mijn emailadres moet ingeven
                  Dit emailadres kan enkel van volgende providers zijn: 'planet.nl' , 'knpplanet.nl',' knpmail.nl' of 'hetnet.nl'.
                  Vermits ik bij geen van deze providers ben , kom ik gewoon niet binnen.
                  Toch hartelijk bedankt.

                  groetjes

                  Koen

                  Op 6 mei 2013, om 19:15 heeft Tom Nuijten <tnuyten@...> het volgende geschreven:

                • aagje_jacoba
                  Message 8 of 12 , May 6 6:22 AM
                    Hallo Koen

                    de link https://owa.kpnmail.nl/.... is niet van toepassing.
                    Is een link van wiewaswie voor eigen gebruik bij wiewaswie.

                    ________________________________

> [...]
                    > Heb echter nog een vraagje , in de overlijdensakte van Ardine Aarts
                    > (Veghel 28/1/1839) staat als geboortedorp zoiets als Leempte ? enig idee

                  • aagje_jacoba
                    Message 9 of 12 , May 6 6:27 AM
                      kan je de link van haar overlijden naar me sturen coperen en plakken.
                      Dan kan ik er naar kijken

> [...]

                      > Heb echter nog een vraagje , in de overlijdensakte van Ardine Aarts
                      > (Veghel 28/1/1839) staat als geboortedorp zoiets als Leempte ? enig idee

                    • aagje_jacoba
                      Message 10 of 12 , May 6 6:39 AM
                        de moeder is geboren in Liempde

                        hier een link naar toe van genver