+ Overlijdensberichten Flevoland en NW-Overijssel WEEK 16-2013

  • Ingrid Stokreef
    Message 1 of 1 , May 5, 2013
      Beste allemaal, dear all,

      Onderstaande
      overlijdensadvertenties trof ik in de afgelopen periode aan in de regionale
      weekbladen De Noordoostpolder, Flevopost en Nieuwsbode NW Overijssel. De advertenties
      zijn toegevoegd aan de database van Familieberichten Online, http://www.online-familieberichten.nl
      Gratis scans van alle genoemde advertenties zijn ook te bestellen via ingridstokreef@.... Graag
      met vermelding van naam en publicatiedatum (tussen haakjes vermeld)

      The following obituary information was recently found in the local
      weekly newspapers De Noordoostpolder, Flevopost and Nieuwsbode NW Overijssel. The
      information is added to the d-base of Familieberichten Online, http://www.online-familieberichten.nl If you are
      interested, you can also order a free scan of all the ads mentioned by sending
      an e-mail to ingridstokreef@.... Please mention the name of
      the local weekly and date of publication. (between
      the ( ..))

      De namen staan op
      alfabetische volgorde. The names are listed in alphabetical order.

      Belder, Elizabeth (Bep), geb.
      Kampen 4-3-1928, overl. Emmeloord 13-4-2013, wv. Joop Dekker (NOP 16-4)

      Boogaard, Maatje, overl.
      00-04-2013, wv. Cornelis Sanders (NOP 16-4)

      Holsappel, Roelofje (Roelie),
      geb. Zwollerkerspel 11-2-1921, overl. Emmeloord 13-4-2013, wv. Hendrik Kamphof
      (NB 17-4)

      Kolbach, Gerritje Wilhelmina
      (Gerrie), geb. Woudrichem 16-2-1947, overl. St. Jansklooster 14-4-2013, ev.
      Evert Klaver (NB 17-4)

      Meeuse, Willem (Wim), geb. Anna
      Paulowna 6-4-1956, overl. Enkhuizen 17-4-2013 (NOP 18-4)

      Vinjé, Joannes Jacobus, geb.
      Scherpenisse 24-12-1928, overl. Lelystad 10-4-2013, ev. Janny Vergunst (NOP
      16-4)

      Met vriendelijke groet,

      Ingrid Stokreef.