Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Petitie: houd archiefonderzoek in de toekomst mogelijk!

  • Esther van Rems-Dijkstra
    Message 1 of 5 , Apr 13, 2013
      Getekend en gedeeld op Facebook, hopelijk komen er dan nog meer
      handtekeningen bij!

      Groeten
      Esther

      Op 12 april 2013 10:44 schreef Brabants Historisch
      <bhicarchief@...>het volgende:

    • Ruud Martijn
      Message 2 of 5 , Apr 13, 2013
        Heb reeds getekend,

        Ruud Martijn. Breda

> [...]
        >
        > De Franse zusterorganisatie van de KVAN is een online petitie gestart. We willen jullie als gebruikers van archieven aansporen deze petitie te ondertekenen. Het is in ons aller belang, en in dat van volgende generaties, dat de verordening goede uitzonderingen krijgt voor erfgoed- en onderzoeksdoeleinden.

        Geen virus gevonden in dit bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 2013.0.3272 / Virusdatabase: 3162/6241 - datum van uitgifte: 04/12/13

      • Arie Bos
        Message 3 of 5 , Apr 13, 2013
          Ik ook uiteraard.

          Arie