Re: Petitie: houd archiefonderzoek in de toekomst mogelijk!

  • fransvgeel
    Message 1 of 5 , Apr 12, 2013
      Hier een verkorte versie van de door Christian gegeven lange link: http://chn.ge/YjmqsQ.

      M.vr.grt.
      Frans Van Geel

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Brabants Historisch" <bhicarchief@...> wrote:

> [...]
      >
      > De Franse zusterorganisatie van de KVAN is een online petitie gestart. We willen jullie als gebruikers van archieven aansporen deze petitie te ondertekenen. Het is in ons aller belang, en in dat van volgende generaties, dat de verordening goede uitzonderingen krijgt voor erfgoed- en onderzoeksdoeleinden.

    • Esther van Rems-Dijkstra
      Message 2 of 5 , Apr 13, 2013
        Getekend en gedeeld op Facebook, hopelijk komen er dan nog meer
        handtekeningen bij!

        Groeten
        Esther

        Op 12 april 2013 10:44 schreef Brabants Historisch
        <bhicarchief@...>het volgende:

      • Ruud Martijn
        Message 3 of 5 , Apr 13, 2013
          Heb reeds getekend,

          Ruud Martijn. Breda

> [...]
          >
          > De Franse zusterorganisatie van de KVAN is een online petitie gestart. We willen jullie als gebruikers van archieven aansporen deze petitie te ondertekenen. Het is in ons aller belang, en in dat van volgende generaties, dat de verordening goede uitzonderingen krijgt voor erfgoed- en onderzoeksdoeleinden.

          Geen virus gevonden in dit bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 2013.0.3272 / Virusdatabase: 3162/6241 - datum van uitgifte: 04/12/13

        • Arie Bos
          Message 4 of 5 , Apr 13, 2013
            Ik ook uiteraard.

            Arie