Re: oostbaan

  • sinskes
    Message 1 of 2 , Apr 10, 2013
      Heeft u al iets gevonden van Alexander Oostbaan????? Na uren turen in het doopboek van Gorinchem kan ik hem echt niet vinden,geen enkele Alexander of Sander die hij evt zou kunnen zijn,hoewel ik wel 2 huwelijken heb gevonden van misschien ooms of zo tw Jan Jansen Oostbaan met Aeltje Pieters de Vries ot 28-1-1657 tr 5--1657 en
      Hendrick Jansse Oostbaan met Willemijntje Jans ot 22-1-1668 tr 5-02-1668

      Els Sins-van Eijk