Lezing zaterdag 13 april 2013

  • Jac. Hoornick
    Message 1 of 1 , Apr 5 8:57 AM
      Op zaterdag 13 april 2013, na de voorjaars-ledenvergadering van de afd. Zeeland van de NGV, zal dhr. Caesar Hulstaert een lezing houden over het veilig en duurzaam bewaren van genealogische documenten en foto’s.

      Aanvang: 14.00 uur, omstreeks 14.30 uur de lezing.
      Waar: De Vroone te Kapelle, adres: C.D. Vereekestraat 74.
      Toegang is gratis en iedereen is welkom.

      Elke genealoog komt vroeg of laat voor de vraag te staan: hoe berg ik mijn genealogische documenten en foto’s veilig op zodat die tot in lengte van jaren goed bewaard blijven?
      Nu is het zover dat er een veilig systeem is om documenten en foto’s op te bergen. Er zal hier verder op in gegaan worden.

      Nogmaals een ieder is welkom en de toegang is gratis.

      Vriendelijke groeten.
      Sjaak Hoornick
      PR-functionaris NGV, afd. Zeeland.
      jhoornick@...