Re: [Noord-Brabant_Genealogy]

  • Cisca Fransen
    Message 1 of 3 , Apr 1, 2013
      Dank jullie wel voor tips en adviezen. Ik had www.bhic.nl en gelders
      archief al helemaal doorgespit. Zonder enig resultaat. Het lijkt net of zij
      niet geboren en getrouwd is geweest maar wel vier kinderen heeft gehad :-\

      Nogmaals bedankt ik ga de vraag even neerleggen bij bhic misschien dat zij
      nog meer addertjes uit het gras kunnen toveren. :)

      Op 1 april 2013 14:23 schreef Gerard willem charles Lemmens <
      gerardwillemcharleslemmens@...> het volgende: