RE: [Noord-Brabant_Genealogy]

  • aagje_jacoba
    Message 1 of 3 , Apr 1 3:52 AM

      Inv.nr. 15

      http://beeldbank.bhic.nl/index2.php?Itemid=7&option=com_genealogie&task=register_bron&id=5925711&entiteit=akte&persoon_id=14718796

      ________________________________

      Van: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com namens Cisca Fransen
      Verzonden: ma 1-4-2013 12:22
      Aan: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Noord-Brabant_Genealogy]

      Beste Lijstgenoten,

      Ik ben op zoek naar meer gegevens over Petronella
      van den Heuvel (jonge dochter van Henricus van den Heuvel en Joanna
      Hoevenaars)
      Haar geboorte datum en trouwdatum heb ik nog niet kunnen achterhalen.
      Zij is rond 1788 in Herpen geboren en op 13-12-1819 in Herpen
      overleden.
      Ze trouwde met Hermanus Hermens en kregen vier (tot nu toe bekend) kinderen.
      Hun oudste kind is Joannes Wilhelmus Hermens gedoopt op 03-06-1811 in
      Niftrik

      Wie kan me hiermee verder helpen ?

      Bijvoorbaat Hartelijk dank

      Cisca Fransen

    • Gerard willem charles Lemmens
      Message 2 of 3 , Apr 1 5:23 AM
        Hallo Cisca,

        Als ze uit Ravensteijn afkomstig zijn dan moet je op ww.bhic.nl kijken en daar kun je de kerkelijke registers inzien en je kunt op het forum daar ook vragen stellen!

        Veel succes,
        Gerard Lemmens

        Message 3 of 3 , Apr 1 10:45 AM
          Dank jullie wel voor tips en adviezen. Ik had www.bhic.nl en gelders
          archief al helemaal doorgespit. Zonder enig resultaat. Het lijkt net of zij
          niet geboren en getrouwd is geweest maar wel vier kinderen heeft gehad :-\

          Nogmaals bedankt ik ga de vraag even neerleggen bij bhic misschien dat zij
          nog meer addertjes uit het gras kunnen toveren. :)

          Op 1 april 2013 14:23 schreef Gerard willem charles Lemmens <
          gerardwillemcharleslemmens@...> het volgende: