RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: FW: 3/13/2013 3:06:17 PM

  • Lucas van Heeren
    Message 1 of 10 , Mar 13, 2013
      Groepsmoderator / Lijstgenoten

      Het is een koud kunstje voor de moderator om van deze spam af te komen en om
      de lijstgenoten dit ongenoegen te besparen.

      Ik ben moderator van de groep Schapekoppen (het Eiland van Dordrecht)

      Alle nieuwe leden van deze groep worden automatisch op moderated gezet.

      Dit betekent dat alle berichten van nieuwe leden eerst naar mij gestuurd
      worden ter goedkeuring.

      Als iemand 2 x een bericht gepost heeft dat normaal is, dan haal ik het
      vinkje weg en kan die persoon voortaan vrij posten.

      Iedereen die 1 keer in de fout gaat, wordt direct geblokkeerd.

      Deze wijze van handelen levert een schone lijst op en dus geen klachten of
      ergernis,

      Lucas

      Message 2 of 10 , Mar 15, 2013
        Of gewoon lezen op de nieuwsgroep.
        Dan heb je ook minder mail in je in-box.

        Hans Vogels