FW: 3/13/2013 3:06:17 PM

  • joe minten
    Message 1 of 10 , Mar 13, 2013
      http://www.ccc-th.com/eooh/bna/mjnls/rdcbh/vcz

      3/13/2013 3:06:17 PM .

      joe minten

    • Frans van Son
      Message 2 of 10 , Mar 13, 2013
        Ik krijg tegenwoordig op Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com een
        aantal nietszeggende en nutteloze boodschappen die niets van doen hebben
        met genealogie en absoluut niet thuishoren op dit forum. Heeft iemand
        anders daar ook last van ?
      • jos kop
        Message 3 of 10 , Mar 13, 2013
          ja ik ook

          _____

          <mailto:Noord-Brabant_Genealogy%40yahoogroups.com> een
          aantal nietszeggende en nutteloze boodschappen die niets van doen hebben
          met genealogie en absoluut niet thuishoren op dit forum. Heeft iemand
          anders daar ook last van ?

        • Gerard willem charles Lemmens
          Message 4 of 10 , Mar 13, 2013
            Jazeker Frans - ik ! Maar Noord-Brabant is niet de enige genealogische site diezulke problemen heeft maar misschien zou de Moderator van Noord-Brabant daar iets aan zou kunnen doen ?????????????????????????????????????

            Gerard Lemmens

            ________________________________
            aantal nietszeggende en nutteloze boodschappen die niets van doen hebben
            met genealogie en absoluut niet thuishoren op dit forum. Heeft iemand
            anders daar ook last van ?

          • fvanson1
            Message 5 of 10 , Mar 13, 2013
              --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, Gerard willem charles Lemmens <gerardwillemcharleslemmens@...> wrote:

              > Jazeker Frans - ik ! Maar Noord-Brabant is niet de enige genealogische site diezulke problemen heeft maar misschien zou de Moderator van Noord-Brabant daar iets aan zou kunnen doen ?????????????????????????????????????

> [...]
            • Esther
              Message 6 of 10 , Mar 13, 2013
                Geen moderator van welke nieuwsgroep dan ook, kan hier iets aan doen.
                Als je naar de afzender van deze berichten kijkt, blijkt het vrijwel
                altijd een bericht te zijn, dat zogenaamd afkomstig is van iemand met
                een Yahoo e-mail adres.
                Terwijl het hier besproken wordt, is er goede kans dat de eigenaar van
                dat Yahoo e-mail adres nog nergens van weet. De hackers zijn weer eens
                druk bezig, en deze berichten worden NIET door de eigenaar van dat adres
                verstuurd, maar door de hackers.
                Dus: gewoon de berichten weggooien en er verder geen aandacht aan
                schenken. Veel beter voor je bloeddruk!
                Esther

                On 13/03/2013 7:51 AM, Gerard willem charles Lemmens wrote:

> [...]
                > site diezulke problemen heeft maar misschien zou de Moderator van
                > Noord-Brabant daar iets aan zou kunnen doen

              • Tony Hofstee
                Message 7 of 10 , Mar 13, 2013
                  Nee, daar kan de moderator niets aan doen. Gebruik de Trash can or laat je server het weten. Tony

                • Arie Bos
                  Message 8 of 10 , Mar 13, 2013
                    Of rechtermuisknop en 'ongewenste email' en dan optie 'afzender blokkeren'.

                    Arie

> [...]

                    site diezulke problemen heeft maar misschien zou de Moderator van
                    Noord-Brabant daar iets aan zou kunnen doen

                  • Lucas van Heeren
                    Message 9 of 10 , Mar 13, 2013
                      Groepsmoderator / Lijstgenoten

                      Het is een koud kunstje voor de moderator om van deze spam af te komen en om
                      de lijstgenoten dit ongenoegen te besparen.

                      Ik ben moderator van de groep Schapekoppen (het Eiland van Dordrecht)

                      Alle nieuwe leden van deze groep worden automatisch op moderated gezet.

                      Dit betekent dat alle berichten van nieuwe leden eerst naar mij gestuurd
                      worden ter goedkeuring.

                      Als iemand 2 x een bericht gepost heeft dat normaal is, dan haal ik het
                      vinkje weg en kan die persoon voortaan vrij posten.

                      Iedereen die 1 keer in de fout gaat, wordt direct geblokkeerd.

                      Deze wijze van handelen levert een schone lijst op en dus geen klachten of
                      ergernis,

                      Lucas

                      Message 10 of 10 , Mar 15, 2013
                        Of gewoon lezen op de nieuwsgroep.
                        Dan heb je ook minder mail in je in-box.

                        Hans Vogels