Dopen Boxtel 1720-1748 on-line

  • Wilbert Steenbakkers
    Message 1 of 6 , Mar 7, 2013
      Hallo,

      heb zojuist de RK dopen van Boxtel on-line gezet:

      http://www.stamboom-liempde-boxtel.nl/start.html

      In totaal 1921 dopen

      Wilbert Steenbakkers

    • Henk Telenet
      Message 2 of 6 , May 12, 2013
        Jan Van Vessem en Joanna Nouwens
        trouwen Lage Mierde april 1758
        een kind gedoopt Cornelia januari 1759
        Cornelia huwt in 1781 te Tilburg Laurens Peter Jan de Bont
        verder voor mij geen spoor van Jan en Joanna
        kan iemand mij helpen aan de voorgeschiedenis en nakomelingen van dit echtpaar ?
        alvast veel dank

      • Gerard willem charles Lemmens
        Message 3 of 6 , May 12, 2013
          Dag Henk,

          Ken je het tijdschrift - GTOB- Genealogisch Tijdschrift voor Oost Brabant ??
          Daar komen verschillende families van Lage-Mierde in voor. Helaas is het tijdschrift opgehouden te betsaan maar er zijn nog wel CD's van te koop bij de redacteur - Henk van den Brink, welke ik hierbij zal BCC'en want ik wil zijn e-mail adres niet openbaar maken, dus hij zal misschien dan wel contact met je opnemen.

          Veel succes,

          Gerard Lemmens

          ________________________________

          Message 4 of 6 , May 13, 2013
            Dag Gerard
            met dank voor de tip
            ik heb jouw informatie ook gevonden op de website van H.v.d.Brink
            heb hem ook al rechtsreeks een bericht gestuurd
            grts

            Message 5 of 6 , May 13, 2013
              Dag Henk,

              Henk van den Brink heeft me ook ge-emailed en gezegd dat ik het volgende e-mail adres wel openbaar kan maken :

              info@...

              groeten en succes,

              Gerard Lemmens

              ________________________________

              Message 6 of 6 , May 18, 2013
                Hallo Henk,

                Mijn bet-bet-bet-overgrootvader Petrus Huijbregts (1797-1858) is 24-09-1822 te Goirle getrouwd met Anna Maria de Bont (1791-1864), dochter van Laurens de Bont (1755-1822) en Cornelia van Vessem (1757-1826).
                Anna Maria was één van hun 11 kinderen.

                Andere kinderen:
                - Joanna Maria (1782-1788)
                - Petrus (1784-1812), getr. met Catharina van Dooren
                - Maria Catharina (1787-1788)
                - Gerarda (1788-1788)
                - Joannes Baptista (1789-1790)
                - Joannes Baptista (1793-1794)
                - Joannes Baptista (1794-?)
                - Cornelius (1795-1842), getr. met Cornelia Hesselmans
                - Joannis Baptista (1798-?)
                - Joannes Baptista (1799-?)
                Alle kinderen zijn geboren/gedoopt in Goirle.

                Laurens de Bont was een zoon van Joannes de Bont en Geertruij Jan Coolen.

                Heel veel van onze informatie komt uit het Regionaal Historisch Archief in Tilburg zelf, maar je kunt ook veel vinden op hun website en op die van het BHIC (Brabants Historisch Informatie Centrum).

                Sukses met de zoektocht!
                groetjes,
                Wilma van Antwerpen