Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: van Kinderen

  • Yvonna Both
    Message 1 of 7 , Jan 27, 2013
      Hallo Terry

      bedankt voor de info

      hier is wat ik heb van Arnoldus

      *Arnoldus Sterrenburg*, zoon van Simon Sterrenburg en Johanna van der
      Hoeck. Hij is gedoopt op zondag 2 juni 1709 in Waspik, N-Brabant.NL.
      Arnoldus trouwde, 25 jaar oud, op donderdag 1 juli 1734 in Raamsdonk
      met Steijntje
      Otto Walraven, 17 of 18 jaar oud. Steijntje is geboren in 1716,
      dochter van Otto
      Willems Walraven en Lijntje Huijge van Wijngaarden. Zij is gedoopt op
      zondag 12 januari 1716 in Almkerk,Z-H. NL.
      Kind van Arnoldus en Steijntje:
      *1 Jenneken Sterrenburg*, geboren in 1735. Zij is gedoopt op zondag 27
      februari 1735 in Raamsdonk.

      Religie: NG

      moet nog verder onderzoek doen van hem

      Hartelijke Groeten