de Jongh-de Bont Waspik

  • rwcverouden
    Message 1 of 2 , Jan 15, 2013
      Hallo,

      Joannes Petri de Jongh en Petronella Joanni de Bont ondertr. op 27-05-1729 in Waspik. Uit dit huwelijk werden 10 kinderen geboren. Van de oudste 9 kinderen heb ik de doop in Waspik gevonden; echter van Allegonda, geb. ca 1747 in de Langstraat, niet.

      Zes kinderen uit dit huwelijk kregen nageslacht in Rotterdam.

      Op het internet vond ik vermoedelijk onjuiste doopdata en voorouders van dit echtpaar. Heeft iemand misschien de juiste gegevens?

      De gegevens die ik heb wil ik uiteraard graag delen.

      Mvrgr. Rob
    • Jan Schnitker
      Message 2 of 2 , Jan 19, 2013
        Beste Rob,

        Ik ben zeer ge´┐Żnteresseerd in die familie de Bont,
        Kunt u mij deze familie toesturen aub
        Bij voorbaat mijn dank

        Jan Schnitker
        jan.schnitker@...