Wat is er on-line van welke plaats te vinden?

  • Arie Bos
    Message 1 of 1 , Jan 11, 2013
      Regelmatig zie ik de vraag voorbij komen wat er on-line waar van plaats-X of
      plaats-Y te vinden is. Voor degenen die daar niet bekend mee zijn, op deze
      webstek kun je vinden wat er on-line beschikbaar is:

      http://www.geneaknowhow.net/

      Als de betreffende plaats daar niet voorkomt dan kun je er voor bijna 100%
      zeker van zijn dat er on-line niets van beschikbaar is.

      Kortom, voeg deze webstek toe aan je genealogie-favorieten!

      Arie

      Voor het milieu: printen van deze mail is niet altijd nodig