Nakomelingen familie Antonissen

  • J.G.
    Message 1 of 1 , Jan 8, 2013
      Antonissen

      Ik ben op zoek naar nakomelingen van de broers Jules en Adolphe Antonissen, geboren in Sint-Jans-Molenbeek in 1889 resp. 1890.
      Met hen wil ik graag in contact komen om familiegegevens uit wisselen en om over enkele punten in de geschiedenis van de familie Antonissen meer duidelijkheid te verkrijgen.

      Adolphe en Jules (die een zoon Ferdinand had, geboren Brussel 1812) waren zonen van Ferdinand Charles Antonissen, geboren Brussel 1866, die op zijn beurt een kleinzoon was van Pieter Antonissen (geboren te Baarle-Nassau, Nederland, in 1789) en Regina de Waal.
      Zelf ben ook ik - zo goed als zeker - een nakomeling van dit echtpaar Pieter Antonissen - Regina de Waal.

      Wie kan mij verder helpen?

      Jan G. Nuijten,
      Soest