RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Geertrui van Oort

  • Jos Lemaire
    Message 1 of 3 , Dec 19, 2012
      Bedankt voor de tip Toos!

      Groetjes,

      Jos Lemaire

      Van: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com [mailto:Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com] Namens Toos Koenraadt
      Verzonden: dinsdag 18 december 2012 19:01
      Aan: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Geertrui van Oort

      op image 167 van 246 in te zien via genver.nl
      steat een doop van Gertrudis filia van Franciscus van Noort en Catharina van den Bogaert
      gedoopt Lithoijen 9-11-1786
      https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-31047-23620-68?cc=2037960 <https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-31047-23620-68?cc=2037960&wc=MMBZ-Q8F:n438336487> &wc=MMBZ-Q8F:n438336487

      groetjes Toos Koenraadt