Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Geertrui van Oort

  • Toos Koenraadt
    Message 1 of 3 , Dec 18, 2012
      op image 167 van 246 in te zien via genver.nl
      steat een doop van Gertrudis filia van Franciscus van Noort en Catharina van den Bogaert
      gedoopt Lithoijen 9-11-1786
      https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-31047-23620-68?cc=2037960&wc=MMBZ-Q8F:n438336487

      groetjes Toos Koenraadt

      Message 2 of 3 , Dec 19, 2012
        Bedankt voor de tip Toos!

        Groetjes,

        Jos Lemaire

        op image 167 van 246 in te zien via genver.nl
        steat een doop van Gertrudis filia van Franciscus van Noort en Catharina van den Bogaert
        gedoopt Lithoijen 9-11-1786
        https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-31047-23620-68?cc=2037960 <https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-31047-23620-68?cc=2037960&wc=MMBZ-Q8F:n438336487> &wc=MMBZ-Q8F:n438336487

        groetjes Toos Koenraadt