Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Wilhelmina den Ouden

  • Frans Roelvink
    Message 1 of 10 , Dec 7, 2012
      Hoi Jac

      Ik weet, dat in Oosterhout in die tijd een (katholieke) familie den Ouden heeft geleefd.
      Ook in Zevenbergen is een familie den Ouden te vinden.
      Heb je ook al eens gezocht op de spellingsvariant Verouden?

      Tot slot, in Made en in Leur is ook een protestantse familie den Ouden te vinden. In Hoeven trouwt 20-04/05-04-1760 een Willem den Ouden met Bredana van Breda. Het staat er echt zo! Bredana is de voornaam van de bruid. Zij is gedoopt te Leur 03-07-1740 als dochter van Joannes van Breda en Cornelia Willems van de Riet. De familie Van Breda is in Leur een bekende familie. Willem den Ouden en Bredana van Breda laten te Made en te Leur kinderen dopen. Willem den Ouden is afkomstig van Renesse.

      Het is misschien niets, maar beter mis dan helemaal niets.

      Groetjes

      Frans Roelvink

      Message 2 of 10 , Dec 7, 2012
        Hallo Frans,

        Alle suggesties heb ik al geprobeerd maar nog niets gevonden.
        Net heb ik wel bij het BHIC kopieën besteld van de Memorie van Successie.
        Ik zag dat er een drietal aktes waren, hopelijk zit daar iets in.

        vr. gr.

        Jac van Nijnatten

[...]

        -----
        Geen virus gevonden in dit bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 2013.0.2793 / Virusdatabase: 2634/5942 - datum van uitgifte:
        12/06/12