Re: DNA-ONDERZOEK VOOR GENEALOGIE, ARCHEOLOGIE EN LOKALE GESCHIEDENIS

  • Arnold Zuiderent
    Message 1 of 2 , Dec 3, 2012
      Waarde goepsleden,

      Inderdaad een hoogst actueel onderwerp. Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om eraan te herinneren dat we ook in Nederland interessante resultaten met een dergelijk DNA-onderzoek bereikt hebben. Zie het verhaal over de Oer-Vlaardinger op http://www.zuiderent.ch/DNA.htm.

      Zojuist is een boek verschenen, waarin de afstamming van betreffende familie ook genealogisch tot de 14e eeuw uitgewerkt is, en wel met verrassende resultaten. Zie: http://www.zuiderent.ch/Genealogie.htm

      Vriendelijke groeten,
      Arnold Zuiderent