Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Gegevens over Familie Martijn

  • Ina Hazewinkel
    Message 1 of 2 , Nov 30, 2012
      Hallo Ruud,
      Wellicht leuk voor je, incl foto's
      http://www.myheritage.nl/person-13008638_77633443_77633443/hendricus-johannes-martijn
      en de saxofonist Henk Martijn:
      http://www.youtube.com/watch?v=uxOYKgLxD18

      Groet Ina
      --- On Fri, 11/30/12, Ruud Martijn <rmartijn@...> wrote:

      From: Ruud Martijn <rmartijn@...>
      Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] Gegevens over Familie Martijn
      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Date: Friday, November 30, 2012, 10:59 AM

      Beste leden van Brabant,

      Misschien is dit een wat algemene vraag in de groep, maar toch probeer ik

      het.

      Ik ben op zoek naar foto's van de Familie Martijn uit Breda.

      Zij hebben o.a. in de Visserstraat gewoond.

      Daar hebben de drie broers een meubelmakerij gehad in een oude

      gymnastiekzaal die tussen de Visserstraat en de Haven lag.

      De Broers waren Hendricus Johannes, Johannes Bernardus, en Marinus Martijn.

      De laatste is mijn vader, daar heb ik dus wel een paar foto's van, maar

      aangezien hij

      ook zanger is geweest bij het Koninklijk Breda's Mannenkoor zijn er mensen

      die andere foto's hebben.

      Hun ouders zijn Hendricus Johannes Martijn en Dorothea Renard, van hun ben

      ik ook opzoek naar foto's

      Wie weet ook verhalen over de meubelmakers Martijn uit de tijd van 1900 tot

      1960.

      Een Neef van mij Henk Martijn was saxofonist in diverse bands ook hiervan

      wil ik meet weten? Wie heeft deze.

      Hij heeft samen met zijn vrouw Carla van de Bom een winkeltje gehad in de

      Visserstraat, met o.a. spijkerbroeken.

      Met andere woorden wie heeft aanvullingen voor mijn stamboom.

      Alvast bedankt voor de genomen moeite.

      Ruud Martijn

      Roeselarestraat 179

      4826 JC Breda