Gegevens over Familie Martijn

  • Ruud Martijn
    Message 1 of 2 , Nov 30, 2012
      Beste leden van Brabant,

      Misschien is dit een wat algemene vraag in de groep, maar toch probeer ik
      het.

      Ik ben op zoek naar foto's van de Familie Martijn uit Breda.

      Zij hebben o.a. in de Visserstraat gewoond.

      Daar hebben de drie broers een meubelmakerij gehad in een oude
      gymnastiekzaal die tussen de Visserstraat en de Haven lag.

      De Broers waren Hendricus Johannes, Johannes Bernardus, en Marinus Martijn.

      De laatste is mijn vader, daar heb ik dus wel een paar foto's van, maar
      aangezien hij

      ook zanger is geweest bij het Koninklijk Breda's Mannenkoor zijn er mensen
      die andere foto's hebben.

      Hun ouders zijn Hendricus Johannes Martijn en Dorothea Renard, van hun ben
      ik ook opzoek naar foto's

      Wie weet ook verhalen over de meubelmakers Martijn uit de tijd van 1900 tot
      1960.

      Een Neef van mij Henk Martijn was saxofonist in diverse bands ook hiervan
      wil ik meet weten? Wie heeft deze.

      Hij heeft samen met zijn vrouw Carla van de Bom een winkeltje gehad in de
      Visserstraat, met o.a. spijkerbroeken.

      Met andere woorden wie heeft aanvullingen voor mijn stamboom.

      Alvast bedankt voor de genomen moeite.

      Ruud Martijn

      Roeselarestraat 179

      4826 JC Breda