+ Overlijdensberichten Flevoland en NW-Overijssel WEEK 38-2012

  • Ingrid Stokreef
    Message 1 of 1 , Nov 24, 2012
      Beste allemaal, dear all,
      Onderstaande
      overlijdensadvertenties trof ik in de afgelopen periode aan in de regionale
      weekbladen De Noordoostpolder, Flevopost en Nieuwsbode NW Overijssel. De
      advertenties zijn toegevoegd aan de database van Familieberichten Online, http://www.online-familieberichten.nl
      (v.h. Hollantsnet.nl). Gratis scans van alle genoemde advertenties zijn ook te
      bestellen via ingridstokreef@....
      Graag met vermelding van naam en publicatiedatum (tussen haakjes vermeld)

      The following obituary information was recently found in the local
      weekly newspapers De Noordoostpolder, Flevopost and Nieuwsbode NW Overijssel. The
      information is added to the d-base of Familieberichten Online, http://www.online-familieberichten.nl (f.k.a. Hollantsnet.nl). If you are
      interested, you can also order a free scan of all the ads mentioned above by
      sending an e-mail to ingridstokreef@.... Please mention the name of
      the local weekly and date of publication. (between
      the ( ..))

      De namen staan op
      alfabetische volgorde. The names are listed in alphabetical order.

      Eikens, Margaretha Helena,
      geb. Nieuw-Weerdinge 28-7-1923, overl. Luttelgeest 14-9-2012, wv. Benedictus
      Bernardus Becker (NOP 18-9-2012)

      Kolder, Jan, 70 jaar, overl.
      Lelystad 11-9-2012, ev. Elly (FP 19-9-2012)

      Kuijs, Afra Maria, geb.
      Bergen 8-6-1924, overl. Biddinghuizen 11-9-2012, wv. Wim Twisk (FP 19-9-2012)

      Remery, Nicolaas Jacob (Nico), geb. Sneek 5-12-1943, overl. Zwolle
      13-9-2012, ev. Martha Faber (NOP 20-9-2012)
      Met vriendelijke groet,

      Ingrid Stokreef.