Geneanet

  • Jan-Willem van Gils
    Message 1 of 3 , Jun 7, 2001
      Beste vrienden,

      Om het zoeken enigszins te vergemakkelijken heb ik ook een pagina geopend bij
      Geneanet. Hieronder de url. Kun je alfabetisch zoeken. Kan zijn dat het nog niet
      werkt nu, want ik heb de gegevens vanmiddag pas verstuurd. Duurt enkele dagen
      zeggen ze.

      Vriendelijke groetjes,

      Jan-Willem van Gils
      jwvgils@...
      homepage: http://home.wish.net/~jwvgils/index.htm
      http://geneweb.geneanet.org/vgils
    • a.a. van deelen
      Message 2 of 3 , Jun 12, 2001
        Beste Jan Willem,
        Ik hoop dat je weet dat deze site
        men verwijst op het blad naar jou. Doe je dat dan krijg je een ander blad met jouw e-mailadres.
        Vriendelijke groet van
        Harry van Deelen
[...]

      • Jan-Willem van Gils
        Message 3 of 3 , Jun 12, 2001
          Oei, ik dacht het goed gedaan te hebben, want ik had van iemand anders ook al eens zoiets gezien. Feitelijk is het een tweede homestek.
          Ik hoop dat je weet dat deze site >>>!!!<<< is afgeschermd, d.w.z. je kunt aldaar niet zoeken, men verwijst op het blad naar jou. Doe je dat dan krijg je een ander blad met jouw e-mailadres.

          Als ik er heen ging kon je het hele alfabet aanklikken. Hij deed nog niks, omdat de zaak nog niet geinstalleerd was. En nu na dagen doet ie nog niks. Toch vreemd, want ze boden feitelijk die service aan. Omdat ik zo als eens bij iemand anders heb gezocht moest dat lukken. Hoe steekt het dan precies in elkaar Harry? Ben ik soms iets vergeten in te vullen dan?