11.000 Akten Raad en Rentmeester-Generaal en Leen- en Tolkamer online

  • Christian van der Ven
    Message 1 of 1 , Nov 7, 2012
      Dag allemaal,

      Misschien hadden jullie het nieuwsbericht van het BHIC al gezien, maar anders wijs ik jullie graag nog op de uitgebreide blogpost over de meer dan 11.000 samenvattingen van akten uit de archieven van de Raad en Rentmeester-Generaal der Domeinen en de Leen- en Tolkamer die gisteren online zijn gezet. Een echte schat aan genealogische en historische gegevens!

      > Lees het hele bericht

      > Zoek door de index: www.bhic.nl/akten

      Deze index is aangeleverd door Henk Beijers, die wij daarvoor heel erg hartelijk willen danken!

      Met vriendelijke groet,

      Christian van der Ven, BHIC